Beheer

Beheer

Organisatie van de beheerstructuur

De beheerstructuur heeft als doel het beheer binnen het woongebouw te waarborgen en de relatie tussen huurders en Stadswonen te structuren. De verschillende niveaus van samenwerking zijn vastgelegd in deze structuur. 

De bewonersvergadering komt ten minste één keer per jaar bijeenHet dagelijks bestuur convoceert de vergaderingen. Alle bewoners van ons woongebouw zijn bevoegd om aan de bewonersvergadering  deel te nemen en hebben stemrecht. In de bewonersvergadering komen alle zaken aan de orde, die direct te maken hebben met woon- en leefklimaat in en rond het woongebouw. De bewonersvergadering wijst leden aan voor het algemeen bestuur (de wooncommissie).

De verantwoordelijkheden van de wooncommissie en het dagelijks bestuur evenals haar leden zullen hieronder worden beschreven. Momenteel kent gebouw Bredestraat geen andere commissies.




Beheerstructuur

Wooncommissie

De wooncommissie bestaat uit een aantal bewoners die de gang van zaken in het woongebouw in de gaten houden en kiest uit haar midden een dagelijks bestuur (beheerder + penningmeester). De leden ondersteunen en controleren het dagelijks bestuur bij haar taken. Daarnaast denken zij mee over verbeteringen in en om het woongebouw en helpen bij activiteiten en de hygienecontrole. Als lid heb je zowel een signalerings- als een beslissingsfunctie.

De wooncommissie komt minimaal acht keer per jaar bijeen. Elke reguliere vergadering dient het dagelijks bestuur verantwoording af te leggen over het gevoerde beleid in de afgelopen periode en plannen voor te leggen voor de komende periode. Naast de reguliere vergaderingen kunnen er vergaderingen worden belegd ter bespreking van een speciaal onderwerp. De vergaderingen worden 
genotuleerd.
Leden wooncommissie:
  • Sophie Wesselink
  • Sandra Zakhary
  • Rogier Fransen
  • Isabel Bot
  • Bram Knols
  • Hugo van Gelder
  • Kiki Nooy van der Kolf
  • Rick Almeloo
  • Roos Munnik
  • Suzanne van Drieënhuizen
Mocht je deel willen uitmaken van de WoCo, stuur dan een mail naar bredestraat.beh@beheerders.stadswonen.nl of spreek iemand van de WoCo of het dagelijks bestuur aan.

Algemeen bestuur

Het dagelijks bestuur is belast met de uitvoering van het beleid van de wooncommissie en bestaat uit een beheerder en een penningmeester. De taken van het dagelijks bestuur worden bepaald en vastgesteld door de wooncommissie.

Deze taken zijn onder te verdelen in de volgende taakgebieden: voordragen nieuwe huurders, vaststelling fondsen / administratie, klachtenbehandeling, leef- en studieklimaat en ondersteunende activiteiten.
Leden dagelijkse bestuur:
  • Beheerder
    bredestraat.beh@beheerders.stadswonen.nl
    Telefoonnummer: zie Facebook (enkel voor spoed)

  • Penningmeester
    bredestraat.pm@beheerders.stadswonen.nl

Share by: